Recensies van bezoekers 🏰 Fort Vertier

Reviews over Fort Vertier Harderwijk

We krijgen gemiddeld 4.3 uit 5 op basis van 384 recensies!

Reserveren →

Sijla

10 maanden geleden
Officieel is het maar 2 uurtjes, maar de kinderen waren er nog lang niet klaar mee. Vooral het kussen waar je op moet landen is geweldig. Het doolhof is klein, maar uitdagend en voelt een stuk groter aan als je binnen bent. Het is lastig om van een afstandje te kijken waar je naar toe moet. Maar als het echt niet meer gaat, kun je stiekem onder de schotten door klimmen.

R

10 maanden geleden
Super geweldig! Een leuke speurtocht

c.m.

10 maanden geleden
Leuke speurtocht in Romeins doolhof. Kids waren enthousiast

Suzanne

10 maanden geleden
De kinderen hebben genoten!

Erik

10 maanden geleden
Was een mooi park. Kids zijn 2.5 uur bezig geweest

Mariska

10 maanden geleden
De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Medewerker gaat leuk met de kinderen om

Elze

10 maanden geleden
Onze kinderen tussen de 7 en 12 jaar hebben een super leuke middag gehad! Lekker actief bezig geweest in het fort en ook het competitie/snelheid element was erg leuk! Er werden verschillende spellen aangeboden (3-4) waardoor zij zich 2 uur lang goed hebben vermaakt!

Shakira

10 maanden geleden
Leuke activiteit voor kinderen. Mijn kinderen vonden het erg leuk. De kleren werden wel heel erg vies. Tijdsloten zijn goed, dan wordt het niet te druk per tijdslot.

Natalie

10 maanden geleden
Ontzettend leuke, unieke activiteit. Hrt is een concept wat je nergens anders ziet. Onze kinderen. Van 6 en 9 jaar vonden het allebei erg geslaagd. Vooral de oudste was erg enthousiast.

Josta

10 maanden geleden
Een leuk uitje met onze 2 kleinzonen van 10 jaar. Tijd van 2 uur is voldoende voor het uitvoeren van de 3 opdrachten in het fort -doolhof. We hadden ook mooi zonnig zomerweer. Wij lekker in de schaduw op een bank met een kop lekkere koffie en als het nodig was, kon ik zo naar ze toe om te helpen bij een opdracht. Leuk personeel en goede instructie voor de spelopdrachten.

Daniëlle

10 maanden geleden
Super leuk uitje voor beide jongens 7 en 13 jaar.

Jasper

10 maanden geleden
Super leuk voor de kinderen prettige service en goede uitleg

Jan

10 maanden geleden
Kleinkinderen hebben genoten.

Annika

10 maanden geleden
Leuk interactief spel voor kinderen

Cindy

10 maanden geleden
Ontzettend leuke middag gehad met 3 kids! Ze hebben genoten. Begeleiding was ook top!

Conny

10 maanden geleden
Voor de tweede keer met mijn kleinzoon van 10 naar Fortvertier. Geweldig weer. De volle 2 uur is hij bezig geweest, samen met 2 andere jongens. En hij wil nog wel een keer!

Diny

10 maanden geleden
De kleinkinderen hebben veel klim-klauterplezier gehad .De opdrachten vonden ze heel leuk .Ruim 2 uur actief geweest.

Flip

10 maanden geleden
Nee

Jan

11 maanden geleden
Het was leuk dat het een groot doolhof was. Ook dat we 2 spelletjes konden spelen. Zeer vriendelijk en behulpzame medewerker. Ze nam de tijd voor de uitleg goed te geven.

Elizabeth

11 maanden geleden
Leuk kinderfeestje gehad van onze dochter van 9, meiden vonden het heel leuk door het doolhof te rennen. Muziekjes in het doolhof zijn spannend en leuk. Ze hadden ook nog een lasergame activiteit gedaan waarbij ze ook door het doolhof gingen. Vlaggenroof en omdat het zo erg warm was hadden ze vanuit organisatie overal wateractiviteiten bedacht! Erg vriendelijk personeel, denken met je mee. Kids hadden zich hier gemakkelijk nog een uur kunnen vermaken! Dus zijn echt niet zomaar uitgespeeld! Al met al een top feestje gehad!

Brigitte

11 maanden geleden
Mijn zoon wilde hier zijn kinderfeestje vieren en heeft het ontzettend leuk gehad. Omdat het heel warm was stonden er emmers met water en waterpistolen klaar. Lasergamen vond hij ook super. Echt een leuk uitje!

Maxime

11 maanden geleden
Super leuk opgezet! Wij hadden kinderen tussen de 6 en 11 jaar mee en ze hebben zich allemaal super vermaakt!

Joy

11 maanden geleden
We hebben hier het kinderfeestje van onze dochter gevierd. De kinderen vonden het geweldig en hebben het ontzettend naar hun zin gehad. Ook erg vriendelijk en behulpzaam personeel!

Brayden

11 maanden geleden
Geslaagd kinderfeestje. Was warm maar voldoende schaduw plekken om te zitten en tussendoor uit te rusten. Ook extra ranja gekregen voor de verhitte kinderen waardoor zij het goed volhielden en erg leuk vonden