Recensies van bezoekers 🏰 Fort Vertier

Reviews over Fort Vertier Harderwijk

We krijgen gemiddeld 4.3 uit 5 op basis van 389 recensies!

Reserveren →

Marlina

1 jaar geleden
Onze zoon Jesper heeft een heel leuk kinderfeestje gehad. De medewerkers waren vriendelijke en zij gaven duidelijke uitleg. Aan het einde mochten de jongens nog even het fort in met laserpistolen. Dat maakte het feestje compleet!

Laura

1 jaar geleden
Boven verwachting leuke activiteit! De verschillende spellen inclusief lasergame was echt tof! Voor volwassenen best uitdagend in sommige torens te komen. Kids vliegen er doorheen. Vriendelijk personeel!

Anita

1 jaar geleden
Wat een superleuke ervaring!!! Tejo was een hele attente improviserend en vooral meedenkende gastheer! De kids hebben zich enorm vermaakt..

Jan

1 jaar geleden
Torens beklimmen was leuk. En ook de verschillende uitgangen

Sonja

1 jaar geleden
Hartstikke leuk verjaarspartijtje gevierd! Mijn zoon (10) met zijn vrienden. Leuke spellen en voor een ieder iets waar je in uitblinkt. Leuke begeleiding en een ongedwongen sfeer. De jongens zijn echt 1,5 uur goed vermaakt.

Birgitta

1 jaar geleden
De kinderen hebben een heerlijke twee uur gehad. Ze zijn die volle twee uren op zichzelf bezig geweest. Ze bleven enthousiast en ondernemend, ook waar het de opdrachten betrof. Het was een onverwachte verrassing, ook voor ons - de grootouders.

Claudia

1 jaar geleden
Het is een leuke opzet. Het is niet al te groot. Je zou dat verwachten. Maar de kindjes hebben zich goed vermaakt. De entree vind ik iets aan de prijzige kant. Maar dat mag de pret niet drukken.

Jenny

1 jaar geleden
De jongen achter de balie was ontzettend vriendelijk en was helemaal niet aan het haasten ook al waren we de laatsten. Dit was heel fijn. Springkussen had wel groter gekund (nu sprong je gemakkelijk te ver en dan viel je op de grond)

Kelly

1 jaar geleden
Super leuk!

Jolanda

1 jaar geleden
Ontzettend leuk en netjes aangelegd. Fijn dat we wel in en uit kunnen lopen naar auto om iets te pakken.

Susan

1 jaar geleden
Een heel leuk opgezet spel waar de kinderen helemaal enthousiast van werden en zich lang mee hebben vermaakt. Ook handig qua ligging vlak bij de snelweg en andere restaurants.

Ina

1 jaar geleden
De kleinkinderen konden lekker hun energie kwijt. Ze vonden het leuk!

Marieke

1 jaar geleden
Fort Vertier is echt een toffe plek om energie kwijt te raken. Het avontuur begint al bij de ingang, je voelt meteen die spannende vibe! Voor kinderen is het super leuk, ze kunnen zich hier echt uitleven. Ook voor ons volwassenen was er genoeg uitdaging, en dat maakt het extra leuk. Veiligheid leek trouwens ook goed geregeld, dus dat is een pluspunt. De gastvrijheid van het personeel viel me echt op; ze waren vriendelijk en behulpzaam. En ja, parkeren was geen probleem; genoeg ruimte beschikbaar. We hebben er ook wat gegeten en gedronken, en dat was verrassend lekker! Al met al had ik een topdag in Fort Vertier, aanrader!

Astrid

1 jaar geleden
Wat een toffe ervaring bij Fort Vertier! Het is super avontuurlijk en de spanning zit er echt in, perfect voor een dagje uit met de kids. De uitdagingen zijn leuk en uitdagend, dus je hebt zeker iets om naar uit te kijken. Wat ik ook echt fijn vond was de prijs-kwaliteitverhouding; je krijgt waar voor je geld. De gastvrijheid van het personeel maakte het helemaal af, ze stonden altijd klaar om te helpen. Bovendien is het geschikt voor alle leeftijden, dus of je nu klein of groot bent, iedereen kan zich prima vermaken. En last but not least; de parkeergelegenheid is lekker ruim! Kortom, absoluut een aanrader!

Erik

1 jaar geleden
Fort Vertier is leuk voor kinderen en sportieve ouders. Bij minder goed weer kun je wel smerig worden, aangezien je onder dingen door moet kruipen en via touwladders moet klimmen. Het spelelement maakt het wel extra leuk

Annemarie

1 jaar geleden
Wat een toffe ervaring bij Fort Vertier! De speurtocht was super leuk en zorgde ervoor dat we lekker in beweging waren. Het was een geweldige manier om het fort te verkennen en tegelijkertijd actief bezig te zijn. Echt een aanrader!

Dhr. Henjo Wildeman

3 jaar geleden

Mevr. Mariska Kluinhaar

3 jaar geleden

Dhr. Marga Heuvel

3 jaar geleden

Mevr. Roos Parlevliet

3 jaar geleden

Mevr. Pauline Koolhaas

3 jaar geleden
De kleinkinderen hebben het heel leuk gevonden. Ze waren enthousiast en fanatiek.

Dhr. Murad Mamedkhanov

3 jaar geleden

Mevr. Martine Klaassen

3 jaar geleden
Super locatie. De meiden hebben zich heel goed vermaakt. Leuke opdrachten!

Mevr. Dorien Tepper

3 jaar geleden
Leuke plek voor een feestje na 1,5 u nog steeds veel speelplezier