Marlina
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Onze zoon Jesper heeft een heel leuk kinderfeestje gehad. De medewerkers waren vriendelijke en zij gaven duidelijke uitleg. Aan het einde mochten de jongens nog even het fort in met laserpistolen. Dat maakte het feestje compleet!
Laura
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Boven verwachting leuke activiteit!
De verschillende spellen inclusief lasergame was echt tof!
Voor volwassenen best uitdagend in sommige torens te komen. Kids vliegen er doorheen.
Vriendelijk personeel!
Anita
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wat een superleuke ervaring!!! Tejo was een hele attente improviserend en vooral meedenkende gastheer! De kids hebben zich enorm vermaakt..
Jan
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Torens beklimmen was leuk. En ook de verschillende uitgangen
Sonja
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hartstikke leuk verjaarspartijtje gevierd! Mijn zoon (10) met zijn vrienden. Leuke spellen en voor een ieder iets waar je in uitblinkt. Leuke begeleiding en een ongedwongen sfeer. De jongens zijn echt 1,5 uur goed vermaakt.
Birgitta
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
De kinderen hebben een heerlijke twee uur gehad. Ze zijn die volle twee uren op zichzelf bezig geweest. Ze bleven enthousiast en ondernemend, ook waar het de opdrachten betrof. Het was een onverwachte verrassing, ook voor ons - de grootouders.
Claudia
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het is een leuke opzet. Het is niet al te groot. Je zou dat verwachten. Maar de kindjes hebben zich goed vermaakt. De entree vind ik iets aan de prijzige kant. Maar dat mag de pret niet drukken.
Jenny
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
De jongen achter de balie was ontzettend vriendelijk en was helemaal niet aan het haasten ook al waren we de laatsten. Dit was heel fijn.
Springkussen had wel groter gekund (nu sprong je gemakkelijk te ver en dan viel je op de grond)
Kelly
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk!
Jolanda
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ontzettend leuk en netjes aangelegd. Fijn dat we wel in en uit kunnen lopen naar auto om iets te pakken.
Susan
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een heel leuk opgezet spel waar de kinderen helemaal enthousiast van werden en zich lang mee hebben vermaakt. Ook handig qua ligging vlak bij de snelweg en andere restaurants.
Ina
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
De kleinkinderen konden lekker hun energie kwijt. Ze vonden het leuk!
Marieke
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Fort Vertier is echt een toffe plek om energie kwijt te raken. Het avontuur begint al bij de ingang, je voelt meteen die spannende vibe! Voor kinderen is het super leuk, ze kunnen zich hier echt uitleven.
Ook voor ons volwassenen was er genoeg uitdaging, en dat maakt het extra leuk. Veiligheid leek trouwens ook goed geregeld, dus dat is een pluspunt. De gastvrijheid van het personeel viel me echt op; ze waren vriendelijk en behulpzaam.
En ja, parkeren was geen probleem; genoeg ruimte beschikbaar. We hebben er ook wat gegeten en gedronken, en dat was verrassend lekker! Al met al had ik een topdag in Fort Vertier, aanrader!
Astrid
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wat een toffe ervaring bij Fort Vertier! Het is super avontuurlijk en de spanning zit er echt in, perfect voor een dagje uit met de kids. De uitdagingen zijn leuk en uitdagend, dus je hebt zeker iets om naar uit te kijken.
Wat ik ook echt fijn vond was de prijs-kwaliteitverhouding; je krijgt waar voor je geld. De gastvrijheid van het personeel maakte het helemaal af, ze stonden altijd klaar om te helpen. Bovendien is het geschikt voor alle leeftijden, dus of je nu klein of groot bent, iedereen kan zich prima vermaken. En last but not least; de parkeergelegenheid is lekker ruim! Kortom, absoluut een aanrader!
Erik
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Fort Vertier is leuk voor kinderen en sportieve ouders. Bij minder goed weer kun je wel smerig worden, aangezien je onder dingen door moet kruipen en via touwladders moet klimmen. Het spelelement maakt het wel extra leuk
Annemarie
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wat een toffe ervaring bij Fort Vertier! De speurtocht was super leuk en zorgde ervoor dat we lekker in beweging waren. Het was een geweldige manier om het fort te verkennen en tegelijkertijd actief bezig te zijn. Echt een aanrader!
Dhr. Henjo Wildeman
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Mariska Kluinhaar
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Marga Heuvel
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Roos Parlevliet
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Pauline Koolhaas
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
De kleinkinderen hebben het heel leuk gevonden. Ze waren enthousiast en fanatiek.
Dhr. Murad Mamedkhanov
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Martine Klaassen
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super locatie. De meiden hebben zich heel goed vermaakt. Leuke opdrachten!
Mevr. Dorien Tepper
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke plek voor een feestje na 1,5 u nog steeds veel speelplezier