Mevr. Cynthia Prins
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Voor de kinderen was het een echt uitje we komen zeker terug voor een kinderfeestje
Dhr. Sabrina Joemratie
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dit is een aanrader voor snel een leuke bezigheid voor de kinderen
Mevr. Lianne Siem A Joe
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Klein, maar fijn. Onze kinderen waren zeer actief en hebben echt genoten! Ook andere kinderen zagen we met plezier het spel doen. Leuke binnenkomst en leuk dat ze meerdere uitdagingen hadden. Twijfel je om te gaan? Gewoon doen! Evt. leuk te combineren met het klimbos of net als ons, het blote voetenbad verderop.
Mevr. Angela Nijenhuis-Lischer
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. S Jonker
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mijn kinderen vonden het fort super leuk. Even lekker rennen en raadsels oplossen. We zijn er ongeveer een anderhalf uur geweest en ze hebben genoten.
Mevr. Henriet Broer
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit.
Dhr. Emma Halprin
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Meta Dezijn
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
vorig jaar al een x geweest en m’n enthousiaste kleinkinderen vroegen we steeds weer naar .
Gisteren weer met veel plezier Fort Vertier bezocht
Mevr. Marije Wiss
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Perfecte plek voor een actief kinderfeestje!
Mevr. Nienke Krouwel
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij waren met een feestje voor een tienjarige. Een hele leuke activiteit voor deze doelgroep. Verschillende spellen met verschillende moeilijkheidsgraad en vooral lekker veel rennen, klimmen en springen.
Mevr. Cindy Bosco
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk voor een keer.
Dhr. Simona Bok
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk voor een uurtje. Kinderen snel uitgekeken
Dhr. SH Woldendorp
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
ons kleinkind vond het geweldig
Mevr. Terry Baauw
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Josien Hissink
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mijn dochters van 9 en 11 vonden het labyrint super leuk. Maar na een paar torens te hebben gevonden, wilde de oudste alleen nog op het luchtkussen springen en de jongste ging andere kinderen helpen die de weg niet wisten. Ze zijn de hele anderhalf uur bezig geweest en ze vonden het super leuk!
Voor ouders is het terrein niet echt leuk. Voelt een beetje als een speeltuin bij een wegrestaurant.
Mevr. Songul Bora
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
De kinderen hebben de gratis consumptie (drinken of ijs) niet ontvangen, nog sterker ik heb er zelfs voor betaald.
Mevr. Annet Wolbers-Wakker
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Nienke TSchroots
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mijn zoon (8) heeft zich met zijn vrienden prima vermaakt. De medewerker waren vriendelijk en behulpzaam, de spellen zijn leuk. De tijd vloog voorbij.
Dhr. Kevin Martins
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Amina Tazouagh
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Esme hilgersom
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk! Klein overzichtelijk kinderen hebben zich vermaakt
Mevr. Reinate Westerink
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
De twee jongens 7 jr. waren binnen een uur al klaar. een hele middag vermaken lukte niet. wel super leuk opgezet, de jongens willen er nog wel een keer naar toe.
Mevr. Annelies Kepper
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Caroline Penning - den Ouden
3 jaar geleden
★
★
★
★
★
De kinderen (9, 10 en twee van 12 jaar) vonden de opdrachten die ze gedaan hebben heel leuk! Dit uitje kreeg een dikke 8 van hen als cijfer. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel en als ouder kon ik heerlijk in de zon aan een picknicktafel zitten met een kop thee.