Recensies van bezoekers 🏰 Fort Vertier

Reviews over Fort Vertier Harderwijk

We krijgen gemiddeld 4.3 uit 5 op basis van 389 recensies!

Reserveren →

Mevr. Cynthia Prins

3 jaar geleden
Voor de kinderen was het een echt uitje we komen zeker terug voor een kinderfeestje

Dhr. Sabrina Joemratie

3 jaar geleden
Dit is een aanrader voor snel een leuke bezigheid voor de kinderen

Mevr. Lianne Siem A Joe

3 jaar geleden
Klein, maar fijn. Onze kinderen waren zeer actief en hebben echt genoten! Ook andere kinderen zagen we met plezier het spel doen. Leuke binnenkomst en leuk dat ze meerdere uitdagingen hadden. Twijfel je om te gaan? Gewoon doen! Evt. leuk te combineren met het klimbos of net als ons, het blote voetenbad verderop.

Mevr. Angela Nijenhuis-Lischer

3 jaar geleden

Dhr. S Jonker

3 jaar geleden
Mijn kinderen vonden het fort super leuk. Even lekker rennen en raadsels oplossen. We zijn er ongeveer een anderhalf uur geweest en ze hebben genoten.

Mevr. Henriet Broer

3 jaar geleden
Leuke activiteit.

Dhr. Emma Halprin

3 jaar geleden

Mevr. Meta Dezijn

3 jaar geleden
vorig jaar al een x geweest en m’n enthousiaste kleinkinderen vroegen we steeds weer naar . Gisteren weer met veel plezier Fort Vertier bezocht

Mevr. Marije Wiss

3 jaar geleden
Perfecte plek voor een actief kinderfeestje!

Mevr. Nienke Krouwel

3 jaar geleden
Wij waren met een feestje voor een tienjarige. Een hele leuke activiteit voor deze doelgroep. Verschillende spellen met verschillende moeilijkheidsgraad en vooral lekker veel rennen, klimmen en springen.

Mevr. Cindy Bosco

3 jaar geleden
Leuk voor een keer.

Dhr. Simona Bok

3 jaar geleden
Leuk voor een uurtje. Kinderen snel uitgekeken

Dhr. SH Woldendorp

3 jaar geleden
ons kleinkind vond het geweldig

Mevr. Terry Baauw

3 jaar geleden

Mevr. Josien Hissink

3 jaar geleden
Mijn dochters van 9 en 11 vonden het labyrint super leuk. Maar na een paar torens te hebben gevonden, wilde de oudste alleen nog op het luchtkussen springen en de jongste ging andere kinderen helpen die de weg niet wisten. Ze zijn de hele anderhalf uur bezig geweest en ze vonden het super leuk! Voor ouders is het terrein niet echt leuk. Voelt een beetje als een speeltuin bij een wegrestaurant.

Mevr. Songul Bora

3 jaar geleden
De kinderen hebben de gratis consumptie (drinken of ijs) niet ontvangen, nog sterker ik heb er zelfs voor betaald.

Mevr. Annet Wolbers-Wakker

3 jaar geleden

Mevr. Nienke TSchroots

3 jaar geleden
Mijn zoon (8) heeft zich met zijn vrienden prima vermaakt. De medewerker waren vriendelijk en behulpzaam, de spellen zijn leuk. De tijd vloog voorbij.

Dhr. Kevin Martins

3 jaar geleden

Dhr. Amina Tazouagh

3 jaar geleden

Mevr. Esme hilgersom

3 jaar geleden
Leuk! Klein overzichtelijk kinderen hebben zich vermaakt

Mevr. Reinate Westerink

3 jaar geleden
De twee jongens 7 jr. waren binnen een uur al klaar. een hele middag vermaken lukte niet. wel super leuk opgezet, de jongens willen er nog wel een keer naar toe.

Mevr. Annelies Kepper

3 jaar geleden

Mevr. Caroline Penning - den Ouden

3 jaar geleden
De kinderen (9, 10 en twee van 12 jaar) vonden de opdrachten die ze gedaan hebben heel leuk! Dit uitje kreeg een dikke 8 van hen als cijfer. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel en als ouder kon ik heerlijk in de zon aan een picknicktafel zitten met een kop thee.