Recensies van bezoekers 🏰 Fort Vertier

Reviews over Fort Vertier Harderwijk

We krijgen gemiddeld 4.3 uit 5 op basis van 389 recensies!

Reserveren →

Elizabeth

11 maanden geleden
Leuk kinderfeestje gehad van onze dochter van 9, meiden vonden het heel leuk door het doolhof te rennen. Muziekjes in het doolhof zijn spannend en leuk. Ze hadden ook nog een lasergame activiteit gedaan waarbij ze ook door het doolhof gingen. Vlaggenroof en omdat het zo erg warm was hadden ze vanuit organisatie overal wateractiviteiten bedacht! Erg vriendelijk personeel, denken met je mee. Kids hadden zich hier gemakkelijk nog een uur kunnen vermaken! Dus zijn echt niet zomaar uitgespeeld! Al met al een top feestje gehad!

Brigitte

11 maanden geleden
Mijn zoon wilde hier zijn kinderfeestje vieren en heeft het ontzettend leuk gehad. Omdat het heel warm was stonden er emmers met water en waterpistolen klaar. Lasergamen vond hij ook super. Echt een leuk uitje!

Maxime

11 maanden geleden
Super leuk opgezet! Wij hadden kinderen tussen de 6 en 11 jaar mee en ze hebben zich allemaal super vermaakt!

Joy

11 maanden geleden
We hebben hier het kinderfeestje van onze dochter gevierd. De kinderen vonden het geweldig en hebben het ontzettend naar hun zin gehad. Ook erg vriendelijk en behulpzaam personeel!

Brayden

1 jaar geleden
Geslaagd kinderfeestje. Was warm maar voldoende schaduw plekken om te zitten en tussendoor uit te rusten. Ook extra ranja gekregen voor de verhitte kinderen waardoor zij het goed volhielden en erg leuk vonden

Charlotte

1 jaar geleden
De kinderen hebben zich goed vermaakt. Leuk concept met leuke spellen die de kinderen actief bezig hebben gehouden.

Betsie

1 jaar geleden
Heel leuk

J

1 jaar geleden
Leuk ontspannen in beweging zijn, voor de kids en creatief zijn in het vinden van de juiste route.

Nicole

1 jaar geleden
Actieve bezigheid, kinderen vonden vooral het springkussen erg leuk.

Whitney

1 jaar geleden
Leuke locatie met top medewerkers. De kids hebben genoten, zelfs in de regen.

Marieke

1 jaar geleden
Met een groepje jongens van 6-8 jaar naar het fort geweest. Ze vonden het echt fantastisch! Heel fanatiek hebben ze de spellen samen opgelost. En als klap op de vuurpijl een half uur lasergamen in het fort! Het maakte het feestje helemaal af en een groot succes!

Marcel

1 jaar geleden
Kinderen hebben zich een paar uur goed vermaakt en plezier gehad.

Bauke

1 jaar geleden
Fijne plek voor de kids. Ze waren erg moe en dat is een goed teken!

Linda

1 jaar geleden
Vol enthousiasme hebben de kinderen op het feestje zich gestort op de opdrachten. Individueel en met elkaar! De vriendelijke en behulpzame begeleiding zorgde ervoor dat we een topdag hebben gehad. Bedankt!

Gerdien

1 jaar geleden
Onze zoon (7 jaar) en zijn vriendjes en broertje en zusje hebben gisteren een hele leuke middag gehad. Het thema (kastelen, Romeinen, ridders) had ook echt hun aandacht, we hadden ook een ridderfeestje georganiseerd. Ook de moeders van de vriendjes gaven aan dat hun zoons het zo goed naar hun zin hadden gehad. Erg leuk! Hartelijke groet, Fam. J. Daudey uit Putten

Jessica

1 jaar geleden
Leuk opgezet, maar echt alleen geschikt voor droog weer.

Ingrid

1 jaar geleden
Was een hele mooie ervaring voor mijn kleinkinderen en ouders. Sfeer was super en de begeleiding van de medewerkers was fantastisch.

Iris

1 jaar geleden
De kids gingen met vriendjes het kasteel in. Ze zijn begonnen met het toren spel. Daarna was er nog een vragen spel, de antwoorden lagen in het doolhof. Toen dit gedaan was kregen ze nog een knipkaart en moesten ze op zoek naar de bijbehorende plaatjes. Door de grote platen waren ze veel in de schaduw aan het spelen. Ze hebben zich uren vermaakt met vriendjes.

Liesbeth

1 jaar geleden
De kinderen vonden het erg leuk. Erg fijn dat je als ouder een beetje beschut kan zitten (erg zonnige dag). De medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. De kinderen willen zeker nog een keer terug

Simone

1 jaar geleden
Kinderen hebben het heel leuk gehad. Vooral het springen in de kussen.

Ans

1 jaar geleden
Super leuk, ze waren heel enthousiast en heel fanatiek om alles op te lossen,

Johanna

1 jaar geleden
Wat een leuk uitje. Het is soms best een uitdaging om iets te vinden wat iedereen echt leuk vindt maar dit vonden ze alledrie (12, 9, 7). Ze hebben zich heel goed vermaakt en ik kon lekker op het terras toekijken. Mijn zoon was nog hard gevallen maar daar werd heel adequaat en ontzettend betrokken mee omgegaan door het supervriendelijke personeel! Wij hebben een erg leuke ochtend gehad.

Meilan

1 jaar geleden
Loïs 8 jaar ik vond het doolhof super leuk omdat je ook kon klimmen en helen leuke opdrachten

Hanna

1 jaar geleden
Geweest met kids van 6 tm 15 ze vonden het allemaal super leuk! Oudste heeft de jongste wat begeleid maar vond het stiekem zelf ook nog leuk!